mandag den 9. april 2012

Økologi, solskin og madkræseri




















Denne søndag stod i solens tegn - men mest af alt i hyggen og afslapningens tegn. Det betød, at jeg stod for påskemiddagen denne aften. Efter at have brugt (måske lidt for lang tid) på at være fuldstændig opslugt af denne smukke madblog, besluttede jeg mig for at dette: Herb Roasted Chicken with Truffled Cauliflower Mash & Lemon-Caper Gremolata skulle være aftenens menu. Kan næsten dufte det, mhm!

Sådan kom den skønne ret til at se ud! - blomkålsmosen er mums
Nå, men i den anledning besluttede min mor og jeg os for at tage en tur ud forbi Årstidernes gårdsbutik, som HELDIGVIS ligger forholdsvis tæt på os, for at handle lækre økologiske sager til menuen. Gården ligger ud til det hyggeligste skov/mark areal og det var derfor passende at gå en tur i solskinnet med vovsen. Resten af søndagen blev nydt i fulde drag.
 Må også lige fremhæve den fine "Rugbrøds bagekasse", jeg faldt over ude i gårdbutikken. En godt nok lidt dyr, men ret så fin gave til alle nybegyndende køkkenentusiaster - der var sågar en surdej med!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar