søndag den 29. juli 2012

Involtini di Melanzane og zumo zucchini

Da jeg forleden dag handlede ind i det lokale supermarked fik jeg lidt af en forskrækkelse, da jeg
kiggede på en hylde i grøntsagsafdelingen og denne store danske grønling lå og var priset til en sølle 10'er. Squashen tog jeg med hjem og som man kan se, var der nok til i hvertfald et 2-3 måltider. 


Det er vel efterhånden ikke nogen hemmelighed, at begge søstre er store beundrere af David, Luise og lille Elsas evigfine madblog Green Kitchen Stories, som altid forstår at trylle i køkkenet med de lækreste vegetariske retter, som altid falder i god jord herhjemme. Denne gang blev det deres (eller rettere sagt Nigellas) opskrift på Involtini di Melanzane - en ret der smager dødgodt. Traditionelt er den lavet med aubergine, men denne zumo zucchini sneg sig også med i min udgave.

Opskriften kan du finde her

Blandingen af fuldkornsbulgur, aubergine, squash, gedefeta, capers, forårsløg og en smagsfyldt tomatsovs og pistacenødder mhmm.. himmelsk kombination!


Ingen kommentarer:

Send en kommentar