mandag den 21. januar 2013

Rungende stilhed

Mens bloggen runger af stilhed, gør alt andet sig gældende for Camilla og jeg. Jeg har netop fået færdiggjort det allersidste produkt af min uddannelse - det berygtede speciale. Camilla er fløjet fra reden og udforsker i skrivende stund sine journalistiske sider på hendes højskoleophold. Jeg er lidt jaloux over den fantastiske tid, hun lige nu er midt i og under hende det så enormt meget!


Men det var slet ikke det, det skulle handle om. Jeg ville nemlig blot dele min begejstring over kunstneren Sarah Maria Riegel og hendes smukke prints. I min søgen efter motiver til projekt billedevæg over sofaen, stødte jeg på hende. Hendes fine pasteller og hårde grafiske figurer passer perfekt ind i vores dagligstue og binder de øvrige billeder, som væggen skal bære, perfekt sammen.

Er du også vild med dem, kan flere af Sarah Marias prints findes på bl.a. Etsy.











2 kommentarer:

  1. Svar
    1. Ja, jeg kan heller ikke vente med at modtage det og få det hængt op :-) Og hvor er du også dygtig! Er vild med din "I'm just an ordinary man".
      KH Katrine

      Slet